חיפוש
Close this search box.

ELIRAN LEVI

משרד עו”ד תעבורה אלירן לוי

משרד עורכי דין המומחים בעבירות תעבורה באילת

מהירות מופרזת​

תפסת נוהג מעל המהירות המותרת? מדובר בסוגיה מהותית אשר יכולה להסתיים בתשלום קנס בלבד,או לחילופין, יכולה להביא לכך שתזומן/י לדין ויוגש נגדך כתב אישום. בסיטואציה כזו, זכותך ורצוי שתהיי/ה מלווה בעורך דין

נהיגה ללא רשיון​

אחת העבירות החמורות ביותר שיכולה להיות היא נהיגה ללא רישיון נהיגה, אם לא הוצאתם אותו מלכתחילה, או נהיגה בזמן פסילת רישיון.

פסילת מנהלתית​

כל מהלך שתעשו עשוי להשפיע על עתיד הרישיון שלכם. פסילת רישיון נהיגה היא ללא ספק ענישה קשה שפוגעת בכם באופן ישיר, ובבני המשפחה שלכם באופן עקיף.

פסילה משרד הרישוי​

עורך דין לתעבורה שמכיר היטב את שיטת הניקוד אוכל להבהיר כי שלילה בגין נקודות תעבורה היא סוג של פסילת רישיון נהיגה שמוטל על נהג על ידי משרד הרישוי.

עבירות קנס וחיוב בנקודות​

לצד בתי המשפט לתעבורה קיימת מערכת נוספת, אשר פוסלת את רישיונות הנהיגה לתקופות של 3 או 9 חודשים בשל צבירת נקודות שיטת הניקוד – מערכת זו נקראת "שיטת הניקוד" ומופעלת ע"י משרד הרישוי. רוב הדוחות שנמסרים לנהגים, לרבות עבירות הקנס, טומנות בחובן חיוב בנקודות רישוי, הנע בין 2 ל – 10 נקודות לעבירה; כאשר ניתן דו"ח שכזה אנו פועלים לתיקון סעיף האישום, לסעיף מקל יותר, שאינו מחייב בנקודות.

נהיגה בשכרות​

נהיגה תחת השפעה אלכוהול או סמים היא עבירה הדורשת ייצוג משפטי מהשלבים המוקדמים והראשוניים ביותר. עורך דין שמתמחה בדיני תעבורה יכול לבדוק היטב את נסיבות המקרה לרבות את החשד הסביר שהוביל לביצוע בדיקת סמים.

שימוש בנייד בזמן נהיגה​

ישנם לא מעט תקדימים ופסיקות, שאכן קובעות ומסדירות תאונת דרכים מהי אך לעיתים הנושא עלול להיות מעט מורכב יותר ויש לבחון כל מקרה לגופו. אדם אשר נפגע מרכב חונה, פגיעות שהתרחשו בתוך הרכב עצמו, פגיעות במהלך הכניסה לרכב או היציאה ממנו, פציעות אשר קרו בעת טיפול ברכב וכדומה.

תאונות דרכים​

ישנם לא מעט תקדימים ופסיקות, שאכן קובעות ומסדירות תאונת דרכים מהי אך לעיתים הנושא עלול להיות מעט מורכב יותר ויש לבחון כל מקרה לגופו. אדם אשר נפגע מרכב חונה, פגיעות שהתרחשו בתוך הרכב עצמו, פגיעות במהלך הכניסה לרכב או היציאה ממנו, פציעות אשר קרו בעת טיפול ברכב וכדומה.

המכון הרפואי (מכון הארבעה)​

יחידת סמך של משרד הבריאות העוסקת ברפואה תעבורתית, במניעה ראשונית של מגיפת תאונות דרכים, הנגרמות בשל ליקוי בריאותי של הנהג. 

אלירן לוי - עורך דין תעבורה

קיבלתם זימון לבית המשפט בעקבות עבירת תנועה? אל תקלו ראש בדבר!
הגשת ערעור בעקבות הרשעה לא מוצדקת לטעמך או בעקבות עונש שנראה לך חמור מדי, אין חשש להחמרה בעונש, כי כאשר הסנגור מערער, אין לבית המשפט המחוזי סמכות להחמיר בעונש.
לעיתים קיים סיכון גם בהגשת ערעור על ידי הנאשם, וזאת כיוון שאם העונש נראה לכאורה קל מדי, עלולה הגשת ערעור ע"י סנגור התעבורה לדרבן את הפרקליטות להגיש ערעור מטעמה על קולת העונש, סוף דבר, אין מה להפסיד בכל מקרה מליצור קשר מיידי עם עו"ד תעבורה בעל ניסיון ומוניטין בתחום, בכל עבירת תנועה וגם בעבירות קנס, שירותי עורך הדין עשויים לסייע לגרום לכך שלא תחויב בנקודות, זאת באשר הפגישה עם עו"ד אינה בתשלום. 
בפגישה, הוא יעמיד אותך על הסיכויים, הסיכונים וגובה שכר הטרחה שהוא דורש עבור הייצוג. היה ובסופו של דבר לא תמצא לנכון לשכור את שירותיו עוה"ד לא אמור לגבות ממך שכר עבור אותה פגישה.

שירותי החברה

ייעוץ משפטי מהיר

מתן ייעוץ ראשוני מהיר מהרגע שנעצרת ע”י שוטר תנועה. מענה לשאלות בנושאי משפט תעבורה. ייצוג בבית המשפט לענייני תעבורה באילת.

לווי משפטי עד פסק דין

ליווי אישי ומקצועי לאורך כל התהליך עד לפסק דין, שירותים הניתנים על ידי משרדי עורך הדין אלירן לוי - תעבורה, נהיגה בשכרות, תיקי מהירות, פסילת רשיון מנהלית, פסילה.

עורך דין מומחה בדני ותיקי תעבורה

משרד עורך דין תעבורה באילת אלירן לוי, משרד עורכי דין המומחים בתחום התעבורה באילת מעניק שירותים משפטיים במגוון תחומים: עבירות תנועה, דוחות תנועה, תאונות דרכים, פסילה מנהלתית.

מאמרים

מאחורי אלירן עומדים עשרות לקוחות מרוצים וסיפורי הצלחה.

סיכון הולכי רגל במעבר חצייה

סיכון הולכי רגל במעבר חצייה כשליש מההרוגים בתאונות הדרכים הם הולכי רגל. מעבר החצייה הוא המקום המיועד והבטוח עבור הולכי הרגל, שם הם אמורים לחצות בבטחה ועל כן המחוקק וגורמי האכיפה רואים ומתייחסים

קרא עוד »

נהיגה ללא מלווה

נהיגה ללא מלווה השנתיים הראשונות של נהג חדש משמשות כתקופת מבחן עבורו, כאשר אם יעמוד בו יקבל את רישיון הנהיגה הקבוע, ואם לא – יופעלו סנקציות ועונשים, כמו כן הוא יצטרך להיות בתקופת

קרא עוד »

נהיגה בקלות ראש

מהי נהיגה בקלות ראש? נהיגה בקלות ראש היא עבירה חמורה עם ענישה מסורגת והיא מתייחסת למספר רב של מצבים, ביניהם: עבירה של נהיגה בשכרות או תחת השפעת סמים נהיגה במהירות מופרזת שיש בה

קרא עוד »

נהג חדש? שים לב

מיהו נהג חדש? נהג אשר הוציא רישיון נחשב במהלך השנתיים הראשונות כנהג חדש. השנתיים הראשונות נחשבות כתקופת מבחן, כאשר אם הנהג החדש לא יבצע עברות מסוימות המוגדרות בחוק כחמורות הוא יקבל את הרישיון

קרא עוד »

עדיין מתלבטים?

האם לשכור את שירותיו של עורך דין במקרה של עבירת תנועה או לא?

חשוב לדעת כי מצד אחד מדובר בהוצאה כספית, אך היא מתגמדת, שלא נאמר מינורית אל מול היכולת להימנע מפסילת רישיון (בהתאם לחומרת העבירה).

נוכחות של עורך דין לענייני תעבורה הינה קריטית והרת גורל עבור כל נהג בישראל!
התייעצו עוד היום עם עורך דין מומחה.

אלירן לוי - עורך דין לדיני תעבורה​

ממליצים

error: תוכן מוגן!!! לא ניתן להעתיק.
דילוג לתוכן